26 Mart 2009 Perşembe

Bugün

25 yıl önce bugün, bu saatlerde oyuncaklarımla oynuyordum.
15 yıl önce bugün, bu saatlerde televizyonda çizgi film izliyordum.
10 yıl önce bugün, bu saatlerde odamda en sevdiğim müzik grubunun son albümünü dinliyordum.
7 yıl önce bugün, bu saatlerde ilacımı alıp uykumun gelmesini bekliyordum.
6 yıl önce bugün, bu saatlerde müzik grubumla stüdyoda çalışıyordum.
5 yıl önce bugün, bu saatlerde evde ailemle yemek yiyordum.
3 yıl önce bugün, bu saatlerde arkadaşlarım için yıllık yazıları yazıyordum.
2 yıl önce bugün, bu saatlerde üzerimdeki hastane kokusundan arınmaya çalışıyordum.
Geçen sene bugün, bu saatlerde bugün neler hissediyor olabileceğim hakkında kafa yoruyordum.
Ve bugün, Fatsa Şubesi'nin Müfettiş Odası'nda tek başıma bilgisayar başında oturuyor, sevdiklerimi, geçmişimi özlüyorum.